Tjejmilen

Då var det gjort! 
Tog mig runt men kom inte under 50 min. Kanske jag tog mig vatten över huvet när jag hade de tankarna eftersom jag nyss var sjuk och inte tränat. Men men. 

Starten kändes jättebra. Sprang fort och var inte jättetrött. Efter ca 3 km tog det stopp. Jag var så slut. Visste faktiskt inte hur jag skulle göra. Saktade ner på farten men det hjälpte inte. Fick stanna och gå en liten bit och då snurrade tankarna runt. Började nästan gråta. Först tänkte jag bryta helt och bara skita i allt. Sen började jag peppa på mig lite och tänkte att jag bara skulle ta mig i mål. Sen kom fightingspiriten tillbaka. Då började jag springa igen . Efter 7 km blev det lite lättare tills jag kom till sista backen vid 9 km. Fy fan säger jag bara! 
Men när man hörde publiken skrika på en att höja blicken och att det inte var långt kvar så kom vinnarskallen fram. Jag spurtade in i mål på tiden 50 min 31 sek. Missade tiden med 31 jäkla sekunder. 
Hade jag inte gått så hade jag klarat det. Men å andra sidan så kanske jag aldrig hade kommit runt om jag inte gått! 
Jag måste ju väga in att jag varit sjuk. Så jag måste vara nöjd med detta ändå!!!! :-) 

Helgen var annars jättebra. Vi körde fel när vi skulle hämta ut nummerlappen men det räta upp sig. Haha 
Sen var det spännande att parkera bilen då vi hade takbox och skulle ner i ett parkeringshus... Men det gick bra till slut! :-) 
Vi åt god mat på kvällen och tog oss en drink på hotellet. Sen stupa vi dödströtta i säng vid 10 på kvällen. 




Kommentarer
Postat av: Marina

Jag tycker att du var jätteduktig!! :)

Svar: Tack! :-) ja lite duktig var jag nog ändå!
enmagetill.blogg.se

2014-09-08 @ 21:24:24
URL: http://www.langtansfull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0