Väntans tid

Vi går i väntans tider i familjen just nu. Min svägerska är ju gravid och nästa vecka går dom in i v 38! 
Känns roligt och pirrigt. Ska bli så spännande när det väl vill sätta igång för dom. 
Så varje sms man får från henne får mig att hoppa till lite och tro att det är DET sms vi väntar på. :-) 

Det har vart så kul att följa deras graviditet ända från starten. Eller ja, ivarje fall från v 5... ;-) 
Jag har varit väldigt involverad och hoppas hon har uppskattat min kunskap från mina graviditeter. Ingen är ju den andra lik men har försökt ge råd och tips så gott jag kunnat. Har frågat mkt om hennes mående och varit intresserad. Det var det jag ville när jag var gravid vet jag, ha nån som frågar och nån att prata med. 

Men nu är det snart "bara" förlossningen kvar. Det allra mest spännande! 
Måste såga att jag är grymt avundsjuk på dom! Fast jag vet att dom är väldigt nervösa och nog helst bara vill ha det avklarat. 
Hoppas bara allt går som det ska men det måste vi tro på! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0