Full fart igen

Men alltså. Barnsjukdomar blir jag inte klok på. 
Idag tyder inget på att Jesper är särskilt sjuk. Lite hosta när han ansträngt sig men annars full fart framåt. 😳 
Har varit ute lite på fm och tänkte skicka ut dom igen när Emil kommer hem och byter av mig för jobbet. 

Så händer det inget mer idag så blir det dagis imorrn. Läste mig till att de ska vara feberfria ett dygn och det har han ju varit då. Och som sagt, han är pigg. Det gäller ju att de orkar vara på dagis oxå. Och imorrn är det kort dag så det tvivlar jag inte på. 

Imorrn em ska jag faktist ta och åka till Marieberg och shoppa lite. De hade ju 20 % på hm och jag hade även en kupong där. Behöver ju en sommar garderob till barnen . Har visst inga shorts eller klänningar alls. 
Dessutom måste jag ha nått till kommande fester. Det är lite mer akut. 
Så trött på att beställa saker, är ju otroligt smidigt men jag vet inte när jag handlade på riktigt senast! 
Och just klänning till mig vill jag nog prova. 

Ska som sagt snart till jobbet. Ska plocka varor ikväll och det är faktist jag jävligt bra på! 😊 
Det går undan när jag gör det om man säger så. Skönt att känna att man är bra på nånting. Inte ofta det händer! Haha 



Tycker Jesper har blivit så stor nu. Han har verkligen vuxit tills sig bara på några månader. Konstigt garderoben inte passar längre. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0