Lekplatsen

Tog med mig syster och barna för en sväng till lekplatsen i zinkgruvan. Spenderade nån timma där med gungor och spring i gräset. Otroligt skönt väder idag med! Bäst att passa på att vara ute. 
Det var först tänkt att vi skulle åka till min farfar men de skulle hjälpa nån att flytta. Sen ringde vi mormor och kollade om hon var hemma men hon hade blivit så förkyld. Hon blev nog lite ledsen över det så vi får försöka åka dit nästa vecka istället. Länge sen vi hälsade på där nu. 

Nu sover Belle och Jeppe och jag kollar Nicke nyfiken. Ska börja med lunchen straxt. Är dödstrött jag med. Kom inte i säng förns efter 12 igår kväll. Jobbade ju kväll så det är svårt att komma till ro. 

Och ikväll väntar innebandy, fast jag har noll lust egentligen. Ingen ork. Men måste för imorrn har vi match mot damjuniorer ... Får se hur det går! ☺️ 
Vill så gärna ut och jaga . Vet inte när jag har tid för det denna vecka. I helgen kanske. 






Kommentarer
Postat av: Lin

Oj, så lika ni blivit!! :)

Svar: Tycker du?! Har så svårt att se likheter själv. 😊
enmagetill.blogg.se

2015-04-22 @ 15:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0