Mkt planerat

Känns som hela sommarn och semestern redan gått. Har väldigt mkt planerat redan och det känns både bra och dåligt. 
Det är många fester inbokade redan... 

I maj har jag 4 saker bokade. Först en liten fest. Sen ska vi till elmia game fair. Dagen efter det åker jag och brudarna till Skövde på vår efterlängtade spahelg. Och helgen efter det har tessi och Anna sin 30 års fest. Och just det, jobbar ju varannan helg... Haha 
Men men. Det är ju roliga saker jag ska på och som tur är har jag ju mkt tid med barnen i veckorna eftersom jag inte jobbar alla dagar. 
När vi åker till Skövde får de en hel helg med sin pappa vilket oxå kan vara bra. Även fast jag misstänker att de kommer spendera en del tid hos farmor. ☺️ 

Sen återstår några till fester i juni/juli. Varav en min och Emils 30-årsfest. 
Bokade lokal igår så det är väl snart dags att börja planera. 


Idag är vi hemma då jag är ledig. Isabelle är lite snorig och grinig så vi stannar hemma och ser vad som händer med det. 
Det enda vi ska göra är att åka och handla lite till kvällen. Kanske blir grill? 
Imorrn börjar jag jobba 06:45 så det måste bli en tidig kväll. Sen har jag även söndag fm men då får jag sovmorgon till 8:10. Haha 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0