Sällskap

Igår kväll var jag ute och kollade efter nån rackarns bäver igen. Och fick sällskap av min syster Sandra. Vi såg i varje fall en i vattnet men det verkade inte sugen på att gå upp nånstans. 
Den yngsta systern Emma satt barnvakt åt mina sovande barn. ( Emil var borta) 
Perfekt när hon börjar komma upp i åldern och fixar det. Jesper var fortfarande vaken när vi åkte men hade somnat ganska snart i soffan när de tittade på en film. Vilket jag oxå trott han skulle göra. Men det visar ju oxå att han är trygg med henne . Skönt! 
Hade hyrt Sune och köpt choklad till Emma som tack. Nästa gång får hon en peng som tack för hjälpen. :-) 

Man är ju inte ute så sent utan vi kom hem till 21 ungefär. 

Är sjukt sugen på att få skjuta en bäver snart men där jag är är så himla svårpassat. Man hade egentligen behövt bår eller kanot. Och är inte sugen på att ge mig ut i båt... 
Får se om det blir nån mer jakt i veckan. 


Sandra som tagit kort på henne och mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0