Tankat energi!

Vilken bra helg vi haft!
Igår stacka jag ut på en löptur direkt på morgonen. Så skönt att vara igång igen. Älskar verkligen att springa och kroppen hänger med. Trodde det skulle vara jobbigt att börja om igen men redan sprungit 5 km i sträck utan problem. Så snart blir det milen igen. Gött! 
På em igår åkte jag till skogaholm för bäverjakt med jaqt. ( bara kvinnor) 
Det var en jätte trevlig kväll och mkt prat innan vi gav oss ut på pass. Träffade en gammal klasskamrat från högstadiet där oxå. Vi är även sysslingar så det var kul att höra lite om familjerna. 
Några bävrar blev det inte men det gör inte så mkt. Det är inte därför jag åker dit. Det är för sällskapet av andra tjejer i skogen. Nått jag inte får där jag jagar annars tråkigt nog. 

Idag har vi bara varit på hemmaplan. Städat en hel del, och sen gick jag en timmes promenad med Atlas och Isabelle så hon skulle sova. 
När vi kom hem hade svärmor kommit med tårta så vi fikade och sen stannade vi ute i två timmar. Gick ut i skogen och kastade kottar i bäcken. 

Skön dag och solen sken hela tiden. 
Nu har barnen somnat och maken jagar bäver så jag kollar tv och tar mig en öl. 
Imorrn är det jobb och jag längtar dit. Otroligt skönt att kunna säga att jag längtar till jobbet. Man vet aldrig hur länge det håller i sig. Haha
Men just nu är det kul så jag ska njuta av den tiden! 



Hittade en del kompisar efter vägen. Ser lite ansträngande ut det där! 😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0