Ett kvällsdopp

Efter jobbet igår drog jag igång med städning på övervåningen som Gud glömt. Men fick ge mig med ett rum kvar att dammsuga för jag svettades ihjäl. Bestämde mig för att åka och ta ett dopp med barna. 
Vid sjön ångrade jag mig ganska snart. Var ju inte alls så varmt och skönt som jag föreställt mig. Haha 
Men barna plaskade runt en stund innan vi åkte hem till svärmor för en kopp varm choklad. 
Det blev en sen kväll för dom, Isabelle somnade nog inte förns vid halv 10. Hon har varit riktigt svårsövd senaste veckorna. Bara springer runt och plockar med saker i hennes rum. Och envisas med att ha alla lampor tända. Så vi får nog ha en sovlampa till henne. 





Ikväll ska jag på fest. En maskerad så ska gå som Lara croft. Enkelt. 
Hoppas bara nån inte får för sig att föda barn just inatt.... 😜

Kommentarer
Postat av: Lin

fina bilder! Fast det är ju mycket härligare att bada i hav än i sjö! ;)
Du får allt bjuda på några Laura Craft-bilder med!

2015-08-08 @ 21:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0