Hinner ingenting

Dagarna bara sveper förbi! 
Det har varit mkt nu senaste tiden. Jobb, jakt, jägardagen, och väntan på bebis. 
Jag känner mig färdig. 
Sover jätte dåligt för jag väntar varje natt på att få ett sms eller samtal om det är på gång så jag vaknar hela tiden. Spännande men det börjar ta på krafterna. Haha 
Tror det är värre att vänta på det här sättet än vara gravid själv. 😜 

Har jagat bock några ggr oxå och i onsdags blev det äntligen utdelning! 


Det blev en kväll med mkt nervositet och adrenalin. Mina armar var fortfarande helt skakiga när jag skulle lägga mig. Men allt gick bra och bocken dog direkt. En fin bock! 
Den ska upp på vår trofé vägg såklart. 
Köttet är styckat och klart. Det fick mamma ( deras mark ) och Sandra ta hand om. Sandra är vår förste styckare så hon hjälpte mig. Perfekt. En fungerande cirkel. Jag skjuter på deras mark, Sandra styckar och de delar på köttet. 


Ikväll vankas jobb men innan det ska vi iväg och kolla på rally SM som går här uppe i skogen. Jesper tjatar om det så det är klart vi ska kolla. Tror dock Isabelle säkert tycker det är roligare... 

Jag hoppas konstigt nog att den där bebisen inte bestämmer sig för att komma ikväll. Lite kaos att få tag på nån att jobba en lördag kväll. Jag har några nr till extrajobbare Men om dom kan vet jag ju inte än. I värsta fall skulle min chef rycka in men det är knappt jag vill ringa henne. Fast hon sa att hon inte ville jag skulle missa detta så hon är min sista utväg. 
Bebisen är beräknad imorrn och det är min systers fjärde. Så vi hade nog räknat med förlossning för några veckor sen. Haha
Återigen bevis på att det här med tidigare födslar för varje barn är bullshit! Hihi 


Hälsade på min farfar häromdagen. Gud vad ungarna älskar att vara där. Den här kärran är en favorit. Och Jesper orkade faktist dra runt Isabelle en bit. Annars var det mest jag och farfar som drog! 

Kommentarer
Postat av: Lin

full rulle! Ska bli spännande att höra om din systers förlossning, och din upplevelse av den! :)

Svar: Ja, ska berätta så mkt jag får! ☺️
Men än väntar vi... 😩
enmagetill.blogg.se

2015-08-23 @ 21:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0