Julen

Julen är slut för i år och vi har haft det bra. Firat hos mor, svärföräldrarna och tagit en julfika hos farfar. Barnen är nöjda med alla julklappar och jag med. 
Fick nya koppar, målarbok, en bok, underställ och en dvd med massa filmer. Perfekt då jag gav Emil massa serier att se. Vi har redan plöjt en. ;-) 

Har avklarat några besök på vc för omplåstring av min navel men igår var sista ggn. Hoppas vi... Nu ska det bara läka ihop. 
Däremot var jag tillbaka på vc idag igen men med Belle. Dubbelsidig öroninflamation . Vilket innebar ca 3 h sömn inatt. Jag är så trött att jag glömde bort min kontokod när jag hämtade ut penicillin , haha 
Hon har dock ingen feber och är ganska resonlig på dagarna. Får se hur denna natt blir. Men då är det Emils tur om hon är ledsen. 

Nyår kommer vi fira här hemma. Mamma , Torbjörn och småsyskonen kommer hit. En lugn kväll alltså. Vi har en skotteädd hund och barn att tänka på , varav en är "sjuk" så det är skönast att vara hemma. 
Nått gott blir det att äta i varjefall. Mor skulle fixa förrätt och Emil får fixa varmrätt. Jag ska ordna efterrätten innan jag åker till jobbet 14-19. 



Allvarligt när tomten delade ut paketen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0