Vänta å se

Det har inte insjuknat nån mer i familjen, än... 
Jeppe hade feber större delen av natten vilket resulterade i att vi sov på en madrass på golvet i tv rummet. Kass sömn inatt igen alltså. Haha 
Jag är ju som bekant livrädd för att må illa så jag kan knappt sova för det. Är rädd att vakna och kräkas. 

Nu på morgonen verkar han piggare och febern är borta. 
Var detta en magsjuka eller inte?!
Tänk om man kunde få veta! 
Som nån skrev, kanske han kräktes av febern, eller kanske av huvudvärken. 
Ska bli intressant att se hur hans mage beter sig idag, mina barn har alltid blivit lösa i magen vid magsjuka som kommit efter kräkningar. Där kan vi ju få ett svar. 

Hur som helst chansar vi inget utan stannar hemma hela dagen. 
Om inget händer inatt så jobbar jag imorrn och kan gå på vår årliga pysselkväll. Då har det gått över 48 h sen Jesper blev dålig och jag borde ju verkligen ha blivit smittad då. 

Vi får baka lussebullar idag och kanske nått mera gottigt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0