Dan före dan

Imorrn är det dags att dra på sig arbetskläderna for real. Har nog inte greppat riktigt att det är allvar nu. Känns mest som man bara hoppar in tillfälligt för nån. 
Kommer bli frukt och grönt ansvarig. Vilket jag alltid velat men nu börjar jag undra varför. Haha 
Ah, det reder sig så småningom . Man kan ju inte göra annat än fel... 

Det har även blivit lite ändrade planer på jobbet . Kan bli så att det nya schemat börjar tidigare. Men ropar inte hej än. Allt möjligt kan hända på vägen vilket vissa har fått erfara. :-( 


Idag ska jag fortsätta plocka och göra ordning här hemma för i helgen hände det grejer. Vi sålde vår säng och sen bytte vi rum allihopa. Så nu försöker jag komma på hur det ska vara i ungarnas rum. Roligt men jag vill lixom ha klart allt på en gång. 
Fattas några saker vi måste köpa först och det får vänta lite. 

Kommer en ikväll och köper en byrå så det blir mer plats. Gött!!! 
Sen ska vi sälja ett vapen oxå så det blir fullt hus . 


Förövrigt mår vi bra! 
Ingen mer kräktes. Isabelle blev aldrig sjuk. Jesper hade galet med energi hela helgen . Jag var dock fortfarande trött och energilös till söndagen. Eller är väl trött idag med men det skyller jag nog snarare på för mkt i huvet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0