Galen dag

Upp med tuppen kl 5. Åkte mot jobbet kl 6. Jobba, jobba, jobba till halv 1. Hem, byta om, in i bilen och styra kosan till Örebro. Hitta parkering, bankmöte kl 2. Och där blev vi fast. Det tog en evighet. Siffror och räntor och beslut som skulle tas. Pjuh. Inte ätit nån lunch för det hanns inte med. Så efter mötet in på mb och äta. Sen försöka tanka. Sen hem. Och egentligen skulle dagen inte va slut där utan jag hade träning men fick hoppa den för jag orka verkligen inte mer. 
Så nu efter en dusch ligger jag halvdöd i soffan. Rätt beslut! 

Men mötet med banken kändes bra. Trots att jag är värdelös på allt sånt där. Skönt att äntligen tagit tag i det bara. 
Känner mig sjukt vuxen ! Haha 


Imorrn är det en ledig fm med barnen hemma sen jobbar jag kväll. Hoppas jag inte är lika trött imorrn bara. Är jämt trött känns det som. Kan vara blodvärdet. Ska på hälsokontroll snart så då ska jag ta upp det och förhoppningsvis kan hon gå vidare med det om det inte visar nått på blodet. 

Nu. Glass. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0