Träningsvärk

Ajaj! 
Körde några få magövningar igår för första gången sen operationen. Att det känns idag kan jag lova! Ska inte köra för hårt nu i början bara men ska slänga in lite olika plankor . Försöka få tillbaka musklerna till sommarn vore fint! 
Denna vecka har vart riktigt bra med träning. 2 innebandyträningar och 3 promenader än så länge. Sen väntar match på lördag och förmodligen nån mer promenad. Så skönt att röra sig ordentligt. Och så mkt piggare jag börjar känna mig efter några promenader i solsken!!!!! Kroppen bara suger åt sig solstrålarna tror jag bestämt. :-) 


4 långa dagen för ungarna på dagis och det går himla bra faktist. Isabelle har sovit där och verkar finna sig bra. Vet inte hur jag hade känt om det inte funkade med dagis när jag måste börja jobba. Det hade gjort ont i hjärtat. 

Pratade även med min "chef" imorse och hon beskrev ett schemaförslag för mig längre fram när en går hem på mammaledigt. Det förslaget var så bra. Nästan för bra för att våga tro det blir av. Men vi får hoppas det godkänns av den högre chefen. Det skulle funka så bra för oss om jag fick dom tiderna. Och det skulle bli så mkt bättre för barnen på dagis! 
*hoppas, hoppas, hoppas* 



Bråkiga barn sätter pappa på plats! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0