Uselt!

Shit vad ruttet det går med innebandyn nu. Inget stämmer för mig. Träffar inte bollen. På matchen i söndags hade jag guldläge men fibbla bort bollen. Så typiskt. Tror jag tänker för mkt istället för att bara skjuta. 
Och på lördag är det derby mot askersund. Då vill man inte ha den här känslan innan... 
Sen har vi bara en hemmamatch kvar. På ett sätt är det skönt att matcherna är slut för det tar upp en del tid men det är ju samtidigt ganska roligt med just matcherna. Även om vi aldrig vinner. Det är kul ändå. På riktigt alltså! 
Vi ser ju hela tiden att vi blir bättre och det är extra skoj på matcherna när nått man tränar på sitter. 
De flesta andra lagen består ju av såna som spelat sen barnsben. Det har nog inte ens hälften i vårt lag gjort. Så vi har underläge redan där. Och då tar det en hel del träningstimmar innan man kommer ikapp. Man lär sig ju tyvärr inte lika fort som vuxen. Haha 
Kan ju bara hoppas vi får vinna på söndag. Sist blev det 4-5 tror jag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0