Ett nytt år!

Äntligen tog 2014 slut. Måste säga att jag glatt lämnar bakom mig åtminstone hela hösten. Tycker den bara bestått av sjukdomar. 
Men nu är vi ( peppar, peppar) friska och vår Isabelle är tillbaka till sitt vanliga, busiga, något bråkiga men glada jag. 

Nyår firade vi hemma vilket var skönt efter allt kringåkande i jul. Mamma, Torbjörn och mina småsyskon kom hit och vi åt en god 3-rätters och spelade lite spel. Lagom men trevligt. 
Vi bjöd på hummersoppa som Emil lagar från grunden, älgfile med hasselbackspotatis och rödvinssås ( som jag gjorde) och till sist blev det en pavlova. Gott, gott , gott! 

Sen har vi inte gjort så väldans mkt. Grejjat lite hemma. Jag städade bort julen och slängde ut granen idag. Emil var till återvinningen med massa som stått och skräpat. Skönt! 
Nu är han och kollar på ny bil eftersom vi ska skrota den han tappade nycklarna till. Är ju i behov av två bilar nu när jag börjar jobba. ( bara en månad kvar!!!) 

Jag ska spela första innebandymatcher nu på lördag efter operationen. Kroppen känns bra men det är spelet som fattas... Haha 
Bra beslut att fortsätta med träningen måste jag säga. Längtar dock efter löpning! 


Som sagt, nytt år, nya utmaningar! 
Isabelle börjar dagis, jag börjar jobba, ska bli spännande att se hur allt kommer bli. 


Mina hjälpredor som tröck in sig under den något barrande granen och gosade. 

Kommentarer
Postat av: Lin

Men å, söta barn! Vad mysigt med syskonkärlek :)

Svar: Dessa tillfällen är sällsynta så jag är glad jag fick bildbevis på detta! ;-)
enmagetill.blogg.se

2015-01-06 @ 10:56:15
URL: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0