Nattsudd

Igår var det inte roligt alltså! 
Hade träning och kom hem vid 9, käkade lite och kollade på morden i Midsomer. När jag började fundera på att lägga mig så vaknade Isabelle. Och sen var hon klarvaken. Hon körde värsta racet. Sjöng, sprang runt, dansade och var helt galen. 
Försökte få henne att varva ner med mig i soffan för att kunna lägga oss men ungen blev ju aldrig trött. Till slut kunde vi lägga oss i sängen men hon kom aldrig till ro. Tog minst 45 min innan hon somnade. Så vi somnade säkert inte förns 1 halv 2. 
Jag är skit trött idag och hon oxå. Hon sover redan sin middagslur , fick tvinga henne till detta för hon var så övertrött. 
Hoppas verkligen det inte förstör nattens sömn för jag orkar inte. 
Vet att vissa har det så här ofta om inte jämnt men har man haft en som sover minst 10 timmar i sträck utan problem så vill man gärna fortsätta med det. :-) 


Borde väl själv passa på att sova men det får bli en tidig kväll istället. 


Träningen igår kändes inte helt bra förresten. Förstår inte vad felet är. Hittar lixom inte min plats på plan längre. Det stör mig! Kan inte hålla på så på matchen. Då blir det pannkaka! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0