Pain

Nu gör mitt knä ont! Även när jag bara ligger ned. Skulle skippat träningen helt igår, även fast jag tog det extremt lugnt. Blir att köpa nått att smörja med imorrn så jag kan sova bra åtminstone. 
Stod 3 timmar i köket nu på em så tror det är därför oxå. Men nu är det soffläge som gäller resten av kvällen! 

Gjorde som sagt både morotskaka och cheesecake. Blev missnöjd med kakan tyvärr. Den får duga åt byggarna ändå. Tror inte dom är några finsmakare direkt. Haha 
Cheesecaken har jag höga förhoppningar på. Innan servering imorrn ska jag täcka den med colasås och strö över jordnötter. Mmmmm!!! 


Barnen har varit helt galna idag, förmodligen för att jag var ganska upptagen i köket. Men jag kan inte underhålla dom konstant. Stundtals lekte dom väl bra men sen kommer dom på att jag är i köket och då ska det antingen bråkas med mig eller med varann. Det drogs ut tusen saker på golvet som inte plockades upp så till slut gav jag upp och stoppade in oss alla i duschen. Haha 
Det funkade i varje fall och ungarna blev lugna och trötta. Så efter välling och yoghurt och tandborstningen blev det sängen. Lite tidigt ikväll men det behövdes. ( för oss alla...) 

Och jag drog i mig den andra semlan oxå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0