Sälja

Är grymt sugen på att börja sälja av alla babykläder och tillbehör. Varför ska det ligga i garderoben om vi inte ens ska ha fler barn?! 
Lite kläder och annat har ju lille Henning fått ta över och det är ju bra men har fortfarande massa kvar! 
Tjejkläder som kanske aldrig blir använda igen vilket är jätte synd. Är ju en hel del fina kläder. 
Så har nog tänkt fixa nått loppisbord nånstans. Att sälja på nätet känns lite krångligt och jobbigt. 
Och skulle vi mot all förmodan få ett barn till så är det ju inte hela världen att köpa nya ( eller begagnade) saker. 
Plockade ihop en kassa med 68 kläder till kusinen men det tog lixom inget på lagret. Haha 
Hur kan det gå åt så mkt kläder?! 


Idag har vart en icke så rolig dag i övrigt. Har inte haft nån ro i kroppen och allt som barnen hjort har irriterat mig . Blir verkligen sån vid varje mens. Försöker att skärpa mig men brusar upp så lätt. Och att maken har sin lekdag Idag hjälper inte. Då är jag ensam med barnen hela dagen. Ingen egentid till att tygla mitt dåliga humör. 
Isabelle testade mig till tusen såklart. Hon gick till kranen i badkaret och satte på vattnet. Jag sa nej och stängde av vattnet och tog bort henne, då grina hon en stund på golvet och sen gick hon dit igen. Kanske 15 ggr. Snacka om envis! 
Men jag är lika envis jag! 😉 

Jesper har förresten inte visat några tecken på magsjuka. Men jag vet att faran inte är över än. Först imorrn kan jag känns mig lite lugnare. Även fast jag var nervös gick natten bra, blir nog värre inatt.,, 
Men borde han ha insjuknat redan? Hur lång tid efter man smittats är det vanligast att bli sjuk? 
Vet ju att det kan ta upp till 48 h ( och ibland längre) fast jag väljer för mitt eget psykes skull att räkna på 48 h. 
Han fick vara hemma idag från dagis för att vars på den säkra sidan. Det ångrar jag ju visserligen lite nu med tanke på mitt pms beteende.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0