Slö

Ingen ork fortfarande! Har inte sovit bra inatt heller. Slutade 22 igår kväll och var inte i säng förns midnatt skulle jag tro. Det är så svårt att lägga sig direkt när man kommit hem. Sen vakna barnen halv 6 så inte mkt till sömn här inte... 
Men nu skriver jag inget mer om det . Haha 

Att jobba gick ganska bra förutom att jag är vimsig och inte kommer ihåg allt. Sen hade de ju ändrat en massa som jag måste lära mig. Kanske inte är så konstigt när man vart hemma i ca 3,5 år... 
Men annars var det kul. Eller kul och kul, det var skönt att göra nått annat. Jag gillar ju mitt jobb. Och jag kommer nog gilla det ännu mer när jag vet exakt vad jag ska göra. När man inte behöver fundera utan det går på räls allting. Kände mig mest jobbig mot Jennie igår när jag höll på att tjata om en massa, som en praktikant! :-) 

Det är verkligen bara en månad kvar nu. Och om 2 veckor ska Isabelle skolas in. Är mer nervös för henne än jag var med Jesper. Kanske mest för att jag just ska börja jobba själv. 


Idag hade jag massa saker på agendan men de är som bortflutna nu och jag kommer inte på nått. Försöker tänka vad som behövs inför onsdagen då det blir lite kalas för Emil. Städas måste det och handlas. Ska försöka baka nått kanske. Han är ju inte så intresserad av att fira sig själv tyvärr så är inte så angelägen heller. Tråkmåns! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0