Deppad

Nu ikväll blev jag lite deppad. Just nu är en sån där stund man önskade att man kunde göra precis det som faller en in utan det ska fixas med barnvakt och allt annat. Bara göra det man vill. 
Imorrn skulle jag väldigt gärna följa med några vänner som ska åka och shoppa i Västerås bestämde dom nyss. Och jag kan inte följa med. 
Det är klart de ska åka och ha det trevligt men önskar liiite i smyg att de kunde vänta en vecka så jag kan bli med. För jag tror inte det blir nån mer spontanresa För deras del. 
Ni fattar vad jag menar. Bitter. Eller nja, kanske lite ensam och ledsen. 
Har så mkt att fixa med den här veckan hemma och till festen och det mesta gör jag själv. Och då blir man ju ännu mer misspepp.

På tal om festen har fortfarande inte alla svarat och det stör mig lite. Svara bara nej om ni inte kommer så jag vet. Börjar ju fundera på om inbjudningar kommit bort! 
Ibland, eller rätt så ofta, har jag den där känslan om att man inte är lila viktig som alla andra i en "grupp". Den där som ingen egentligen saknar utan mest är med på ett hörn . 
Sjukt djup jag blev men det är väl en sån dag. En depparedag. 


På fm idag mådde jag ändå helt ok. Vi tog oss en fin tur på mariedamsleden med lite fika. Så fint där! 
Funderar starkt på att springa en bit på den imorrn. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0