Familjedag

Idag hade jag en trevlig dag. Jag och mina systrar gav mamma en lunch med oss i present när hon fyllde och idag blev det av. Vi hade tänkt äta på Idas brygga i Karlsborg men när vi kom dit var det knöl fullt. Vi fick inget bord. Så vi åkte lite planlöst runt och hitta ett litet mysigt café som vi åt på istället. I efterhand var det nog mkt trevligare att få sitta i lugn och ro och prata istället för att trängas med alla andra. Och maten smakade bra ändå. 
Efteråt åkte vi vidare mot Hjo där vi tittade in på hem och hobby och handlade lite . Sen tog vi en efterlängtad glass nere vid vattnet. Den var underbar!!! 

Som sagt , en väldigt bra dag. 
Att få åka bara vi , mina helsyskon och mamma, utan alla barn, händer ju inte så ofta! 
Dessutom kommer det en till liten knodd snart. Bara några veckor kvar för min äldre syster. Och jag väntar otåligt. Jag ska nämligen få vara med på förlossningen! 
Så när den stunden är inne hoppas jag att allt klaffar med mina egna barn, jobb och så. Kommer bli en upplevelse. 




Kommentarer
Postat av: Lin

åh, Karlsborg är så mysigt! Min syster gifte sig där :)
Vad häftigt att få vara med på din systers förlossning!

Svar: Ja det är fint!
Det ska bli så häftigt att vara med. En dröm jag alltid haft!
enmagetill.blogg.se

2015-08-01 @ 12:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0