All ork är borta!

Sitter och funderar på om vi ska lägga ner vår tänkta 30-årsfest i sommar. Inbjudningarna måste ut nu eftersom det är semestrar och grejer så folk kan planera ( och vi) men motivationen finna inte. Jag orkar helt enkelt inte. 
Jag älskar ju sånt här i vanliga fall men nu är allt bara svart och jobbigt. 
Att jag vet att all planering kommer göras av mig känns oxå tråkig. Emil har ju knappt kunna kläcka ur sig vilka han vill bjuda. Och än mindre bryr han sig om att skicka ut några inbjudningar. 

Det är ju tidskrävande att ordna inför en fest, med mat, lekar , dukning osv men det tycker han inte låter som att det skulle behöva ta nån tid. 
Nej allt göra ju av sig självt såklart. 

Låter ja bitter?! Mja, jag är nog det. 
För jag orkar inte fixa allt själv hela jävla tiden. 

Så jag lägger nog ner detta. 
Jag fyller ju i okt och då bjuder jag mina vänner istället. Hem till oss. Och så har jag ett vanligt kalas för släkten. Inga konstigheter. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0