Hänger i

Den här megaförkylningen håller i sig. Är helt klart bättre men just på morgonen får jag fortfarande harkla och snyta mig och känner mig nästan lite bakis. 
Ser fram emot nästa vecka då jag hoppas alla vi är pigga. 
Emil jobbar första dagen idag på en vecka. Och han är inte helt frisk heller. 
Barnen däremot är bra, de blev ju sjuka innan oss . 
De fick faktist komma till dagis i måndags fast Emil var hemma. På dagis begäran, inte min. Jag ringde och sa att de skulle vara hemma då Emil fortfarande var det men hon tyckte att eftersom barnen var friska fick dom komma ändå. Tack sa jag! 
För jag är ganska säker på att barnen hade hundra ggr roligare på dagis än hemma med en trött och grinig pappa... 

Igår träffade vi Johanna och hennes små vid en lekpark och tog med oss fika. Svinkallt. Hann leka nån timma innan det började regna. Skitväder. 
Sen var jag kall hela dagen. 
På kvällen igår åkte jag på möte och skytte med jaqt. Riktigt skoj! 
Sköt för jävla illa men det var kul ändå. Det blåste och regnade hela tiden så det hjälpte ju inte direkt. 
Det var en del tjejer med och de flesta har jag träffat några ggr nu så det var trevligt. Det var inte nån direkt som var supervass på skyttet så jag vågar faktist säga att omständigheterna gjorde sitt. 
Fast träna mer måste jag definitivt göra! 
Det blev lite önskemål om vad som ska hända i höst med jakter och träffar och det ser jag fram emot. 


Idag jobbar jag kväll så ska lämna iväg barnen på dagis först i em. Innan det vet jag inte vad vi ska hitte på . Det regnar och blåser ju som tusan så vi får väl hänga inne. Blä! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0