Monster

Vilka monster jag har haft idag. Och vilket monster jag har varit! Om jag kunde skulle jag spola tillbaka tiden för att försöka göra allt annorlunda. Har verkligen inte varit en bra mamma idag. Har skällt, skrikigt och vart så irriterad på barnen. Urs och fy på mig! :-( 

Jag fick vabba för Jesper idag då han självklart blivit förkyld han oxå. Och en sjuk unge som vägrar vila och bara bråkar konstant går mig ganska hårt på nerverna bär jag är pmsig. 
Han har puttat, slagit och legat på Isabelle. Han har slagit mig, nockat mig på kinden och bara gjort saker han inte får. 
Min tunga är i slamsor så mkt jag bitit mig i den idag. Och så många djupa andetag jag fått tagit. Allt för att inte bryta ihop och lägga mig bredvid barnen och gråta jag med. 

Som sagt, en dag vi helat glömmer! 
Nu smet jag upp på rummet bär maken kom hem. Ska ta på mig träningskläder och åka på innebandyn. Hade inte tänkt träna för jag känner mig fortfarande inte alls bra men måste komma hemifrån en stund. Och ta ut lite aggretioner... ;-) 

Imorrn jobbar jag kväll så då väntar ännu en fm hemma med barnen. Hoppas Jesper inte blir mer sjuk så vi kan gå ut lite. Då brukar det inte va lika bråkigt. Och så blir dom lite gladare av frisk luft. 
Och är ungarna glada är mamman glad. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0