Present

Har bokat min 30-årspresent till mig själv. Dock dröjer det ända till slutet av juni tills jag avslöjar vad det är! Äntligen kan jag väl säga i varje fall. ☺️ 

Vi har sjukstuga här hemma fortfarande. I måndags vabbade jag, i tisdags vabbade Emil några timmar då jag jobbade kväll. I onsdags var jag ledig , igår vabbade Emil igen och idag vabbar jag... Snurrigt värre. 
Trodde ju Jesper skulle va frisk på torsdagen så ringde dagis och sa att de skulle komma men han fick plötsligt feber på sena kvällen och ännu värre hosta. Som tur är var han snabbt bättre igen på torsdagen och idag hostar han nästan ingenting. Och pigg är han definitivt! 
Så nu hoppas vi bara att inte Isabelle får detta men det känns som hon redan borde fått det?! 
Lite snorig har hon vart hela veckan men absolut inte sjuk, full rulle heeeela tiden... 

Nu på em för att inte bli galna hör inne ska vi åka med svärmor till Hallsberg. Behöver fylla schampoo och tandkräms förråden så blir ett besök på dollar store. Kanske åker nått fredagsmiddagen med oxå. 

Imorrn kväll ska jag ut på roligheter. Maskerad med innebandylaget. Min kostym kommer bli grym. Haha 
Får kanske ta det lite lugnt med tanke på att vi ska till mormor dagen efter på kalas.... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0