Snabb vändning

Igår hostade Jesper lite innan läggning men hörde inget inatt. Men som ett brev på posten så kom febern imorse. 
Han hostar mera och är riktigt hängig. 
Har inte tagit tempen men tror den är ganska hög. Just nu sover han äntligen här bredvid mig i soffan. 
Så det blir för Emil att komma hem lite tidigare så jag kan gasa iväg till jobbet. 

Tråkigt med sjuka!!! Men hoppas han piggar på sig fort. Och att inte Belle får samma. 
Och att inte jag och Emil blir lika sjuka .... 
Känner mig småkrasslig och trött men trodde det hängde kvar sen helgen. Kanske är nått på g här med. 
Jag som ska springa vårruset imorrn. Blir kanske att promenera runt istället. 

Tycker inte riktigt om att åka och jobba när barnen är sjuka. Vill ju vara hemma för att se hur det är. Men Emil är duktig han oxå. Fast han får nog många sms ikväll . :-) 

Nehepp, nu är det matlagningsdags. Jesper lär väl inte äta så mkt men Isabelle och jag måste väl ha i oss nått. Jag måste definitivt ha i mig energi idag för ikväll är det massor med varor som ska plockas. Har så jäkla svårt att tillåta mig äta mkt , får tvinga mig ibland. Eller så struntar jag i det och tar typ keso och kvarg. 
Hur dum får man bli?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0