Bakslag

Nu när det äntligen började kännas bättre i magen så blev jag förkyld istället. Kände mig dålig redan igår men trodde det var sömnbrist som gjorde sig påmind. Vaknade 2 inatt och kände mig riktigt sjuk. Täppt och huvudvärk. Men till slut kunde jag somna om. 
Antar kroppen inte orkade ta hand om både läkning av magen och dagisbaciller... 
Har sovit lite på fm och nu skickade jag iväg barn och man till svärmor så jag kan ligga och vila i soffan . Behövs! 

Imorgon är det bokat att vi ska jaga. Har fixat barnvakt hos mormor och jag hoppas verkligen jag orkar. Idag hade jag aldrig orkat hur mkt jag än velat. Vill vakna och känna mig något bättre så vi får komma ut. 

Veckan som kommer bjuder på väldigt mkt så jag måste va frisk då oxå. 
Massa jobb och det jag längtar mest till är Ullared! Åker efter jobbet på tisdag och kommer hem på onsdag. Sen är det jobb Tors, fre, lör, sön, mån, tis... Haha 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0