En mardröm blev sann

Det som hände igår kan vara en av dom värsta upplevelserna i mitt liv. Eller äckligaste åtminstone.
Den här "knölen" jag gått med vid naveln har bråkat med mig hela veckan. Så jag ringde vc i onsdags men fick svaret att de inte skulle göra nått. Men jag gav mig inte utan ringde igår morse igen och tjatade till mig en tid bara för att de skulle titta på den . Kl 14:45 skulle jag dit. 
Jobbade på som vanligt i rejäl smärta. Det gjorde så ont i magen av att bara gå tom. 
Straxt innan 14 kände jag hur det knäppte till vid naveln och det rann nått. Den sprack till slut!!!!! 
Då fick jag ärligt talat panik. Bara försöka ta papper efter papper och torka bort det som kom ut. Inte trevligt! 
Som tur var så stod jag på lagret när det hände och inte i kassan...
Och sen jobbade jag med den bästa i såna situationer, hon fick ringa vc och säga att jag kommer in nu. 
När jag kom in fick dom klämma ut resten och göra rent . Blev satt på antibiotika oxå. Träffade en läkare som jag ska på återbesök hos idag igen. Han var skitsnygg. Själv kände jag mig ju inte så het med var kommande ut från magen. Haha 

Men nu är knölen borta och smärtan är betydligt mindre! 
Jädra sjukvård som inte kan lyssna. 



Kommentarer
Postat av: Bettan

Bra att du stod på dig!! Är så trött på läkare som inte lyssnar. Krya på magen nu💛

2015-11-27 @ 11:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0