En fin dag!

Idag var jag bortbjuden på jakt. En "tjej" från jaqt bjöd med mig på jakt med hennes jaktlag. Himla skoj! 
Marken som jag känner till men aldrig jagat på. Inte jättelångt hemifrån heller, perfekt! 
Lite konstigt när man inte känner nån direkt, men dom känner varann. 
Det var en trevlig dag ändå. Såg iofs inte ett djur, bara en bock blev skjuten men sånt spelar mindre roll. Det kunde lika gärna varit massor av djur i farten. Så är det med jakt. Man vet lixom inte innan. Haha 
Deras jaktlag bestod av 3 tjejer ( plus mig) och 2 "gubbar", resten var killar i 20-25 års åldern. 
Så lite ögongodis hade jag trots avsaknaden på djur. Hihi 

Nu kände jag mig helt plötsligt väldigt gammal.... ;-) 


En fin solig dag i skogen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0