Mkt nu...

Oj vilken födelsedag jag haft då! 
Började med ett riktigt stressigt pass på jobbet. Många som handlade och massa strul. Efter det for jag iväg, i tjänst, för att göra några uppgifter till kursen nästa vecka. In på Konsum och checka deras priser och sen till sojas för att träffa tjejen jag ska åka med. ( som för övrigt är Emils kusin...) 
På vägen hem ringer svärmor som säger att Jesper ramlat och slagit näsan och vill jag ska åka dit och titta. 
Så får vända och åka dit. Bestämmer oss för att ringa vc och får faktist, hör och häpna, en tid om vi åker på en gång. Så ini bilen igen och tillbaks mot askersund. 
På vc konstaterade dom att allt var helt i näsan i varje fall. Pjuh. 
Bara att åka hem igen med tussar i näsan och en leksakshundvi handen för Jespers del. Jag själv hade mest hjärtklappning. Haha 

Men skönt att de kunde kolla på en gång. 

Jag som skulle göra i ordning här hemma inför imorrn, nu sitter jag bara här helt slut i soffan. 
Men njuter av ett glas vin och min fina nya ljuslykta som Johanna kom med i ett paket förut. Blev så glad! 
Försöker intala mig själv om att jag hinner allt imorrn egentligen. Och det är inte lätt att städa när det är mörkt ute. Haha 





Kommentarer
Postat av: Lin

Hej å hå, vilken dag!!
Hoppas du landat nu och haft en fin lördag åtminstone... Stackars lille Jesper!
Och förresten, superfin ljuslykta! Kramar

2015-10-31 @ 21:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0