Sjukt var det här!

Igår var jag helt däckad. Fick bli så att jag lämnade Belle hos mamma och lämnade Jesper på dagis. Sen åkte jag till jobbet men kände ganska snart att nått var fel i kroppen. Tog två Ipren och jobbade på. Till slit gav kroppen upp och jag mådde allt sämre. Åkte och hämtade barnen sen satt jag i soffan och huttrade med feber hela kvällen. Fy tusan vad sjuk man känner sig! 
Vet inte hur mkt det var men jag behöver aldrig ha särskilt hög feber för att må dåligt. Jesper blev sämre han med och tror han oxå kan ha haft feber på kvällen. Våra halsar är inte fina och tror mig se en blåsa på honom oxå. 
Undra om jag oxå fått höstblåsor? 

Idag känner jag mig lite piggare men kan knappt svälja. Jesper har ont i halsen men är pigg ändå. 
Precis som Belle var. 
Så nu måste vi försöka pussla ihop resten av veckan. Kan inte lämna Jesper men kan lämna Belle. Kan nog inte jobba själv imorrn heller. 
På fredag måste jag jobba så då får nog Emil vara hemma. Om min käre mor inte kan ha Jesper och Belle åker till dagis. 
Hmm, livspussel. 



Kommentarer
Postat av: Lin

Usch och fy! Krya på er!

2015-10-28 @ 11:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0