Det vänder!

Har kännt mig piggare idag tack och lov! Helgen var en pina, var som en zombie på jobbet igår. Men idag har jag inte lika ont i halsen längre och har inte gäspat hälften så många ggr!! Haha 
Jobbade kort dag i dag vilket säkert hjälpte och så har jag lagt mig tidigt de flesta kvällar. Eller jag har helt enkelt inte orkat vart vaken. 
Ser fram emot att vakna piggare imorrn oxå. 
Vi ska upp tidigt för Jesper har 4-årskontroll tidigt på morgonen. Efter den tänkte jag ta med barnen på café för lite god frukost/fika. Om vädret är bra kanske vi tar en sväng upp till hembygdsgården . 
En bra fm ska det i varje fall bli! 

Fick ett meddelande från en jag jagat med inom jaqt förut idag , hon ville bjuda mig på jakt på lördag! 
Blev riktigt glad. Det gjorde att jag blev piggare av bara det. Behöver verkligen några timmar för mig själv . Utan jobb, hem och barn. Bara vara Sara! 
( och förhoppningsvis få skjuta nått...) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0