Godnatt snygga mössa!

Idag kom de efterlängtade mössorna vi beställt av en , vad säger man, bloggvän. 
Jesper har valt sitt tyg själv och har frågat dagligen när de kommer så när jag visade paketet idag slet han upp det snabbare än kvickt. Och han var så nöjd! 
Mössan ligger just nu och sover med honom i sängen... Behöver jag säga mer?! 

Isabelle däremot fick ju syn på att det kom en likadan mössa som Jesper fick och tog såklart på sig den och härmade allt Jesper sa. Så hennes egna beställda mössa har jag faktist inte ens fått sätta på hennes huvud! 
Storebror är ju en idol så att det kom två likadana kanske var tur i oturen?! 

Hennes mössa blev i varje fall jag böjd med oxå! 

Så vi tackar så mkt "sytt_av_liir"! Du är superduktig! 






Så hör cool blir man i en monstertruckMössa! 

Kommentarer
Postat av: Lin

Haha! Vilken tur då att den första jag gjorde till Jesper blev för liten! :D
Roligt att de (och du) gillade dem! :)

2015-10-03 @ 17:01:02
URL: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0