Klängig kille

Senaste veckorna har Jesper vart väldigt , väldigt mammig. Ropar , eller snarare skriker efter mig om jag lämnar ett rum, är på toa, m.m. 
Sen ska han helst sitta på mig eller dra mig i armen . 
Håller faktist på att bli galen på riktigt. 
Är inte alls van med detta beteende från honom så vet inte vad jag ska göra. 
Har detta med en ny förskola att göra?! 
Men har pratat med dom och de märker ingen skillnad på honom där. Han är nöjd och glad där och frågar aldrig efter mig. 

Han kommer insmygandes ganska ofta på natten nu oxå. Säger att han drömmer . Då brukar han få komma upp i sängen och sova mellan oss eller så går jag in till hans rum och lägger mig. Kan vara mysigt ibland men han har en tendens att ligga uppe på Emil när han sover. Haha. 
Så Emil tycker inte det är så kul alls. 

Får se om han blir sig själv snart. Annars har vi 4-års kontroll på Bvc i slutet av månaden så får ju fråga då. Är väl nån av alla tusen faser de går igenom.





Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi var på 4-årskontroll i fredags, då kom vi in på det här med drömmar och Eva-Lena sa att det är vanligt nu med drömmar, fantasier och spöken. Isak berättar nästan varje morgon om allt konstigt han har drömt, och ibland ropar han på natten och är jätteledsen, du vet det finns krokodiler i hans rum som har ätit på hans hand... :/ :)

Svar: Kan tänka mig det. Jesper pratar mkt om troll och ormar...
enmagetill.blogg.se

2015-09-09 @ 22:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0