Kaffe hjälper!

Tack gode Gud för kaffe! 
Undra om jag nånsin skulle kunna sluta med det?! 
Det är det första jag gör på morgonen, sätter på kaffe och dricker. Innan frukost. Äter oftast en bra stund efteråt, oftast när jag kommit till jobbet , om jag jobbar. 
Dricker 2-3 koppar om dagen men väldigt sällan på kvällarna. Det försöker jag låta bli. Om man inte gör nått särskilt. 

När jag sprang som mest så tog jag alltid en kopp innan. Funkar förmodligen som red bull eller celcius för andra. Och på tal om dom så kan jag inte dricka sånt. Det smakar för jävla illa! ☺️ 
Drack mig asfull på redbull i 9:an och sen dess kan jag knappt lukta på dom. Urs! 

Just nu intar jag min andra kopp för dagen i väntan på att klockan ska slå lunch. Efter det så ska vi göra oss i ordning och åka till mormor med barnen och jag ska fara mot jobbet. 
Bytte ett pass så jag slipper söndag fm. Förlorar lite pengar men sånt har jag slutat tänka på. Dessutom ville en kollega vara ledig och det fanns ingen annan. Ge och ta. 

Annars är det en bra dag idag. Fick roliga nyheter igår som jag längtat efter! 😍 

Kommentarer
Postat av: Lin

Halleluja för kaffe!!! 😄

2016-04-03 @ 09:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0