Ett dygn barnfritt

Igår fick vi barnvakt hela dagen plus natten. På fm for de till mormor några timmar för att sen bli hämtade av farmor som de sov hos.
Pappan och jag tog en tur vid harge uddar ( vättern) med några vänner och så fortsatte vi gemensamt för att hälsa på en ny liten skapelse. En liten Valter . Han blev 2 veckor samma dag tror jag. Så söt! Men han var inte helt nöjd i min famn, märks att det är längd sen man handskades med nyfödda! Haha stel som en pinne!

Vi åt mat och fika allihop sen åkte vi hemåt för vi skulle ut och jaga.
Grävlingjakt stod på schemat. Släppte Atlas men han hitta såklart gris istället och det var spännande en stund då en gris sprang framför oss i säden. Inte för att vi kunde se den i det svarta mörkret men ändå. Det regnade till slut ganskamkt och Atlas blev trött så vi åkte helt kl 1 på natten.


Imorse gick jag upp straxt efter 9 och tog bara på mig kläder och åkte för att plocka upp barnen. Åkte sen direkt till Kumla sjöpark där vi bokat träff med alla syskon , kusiner och mamma. Lite lek i lekparken i regnet och sen lunch ,sen ville Jesper fortsätta leka hos mormor och så fick det bli. Han och min bror ( 10 år) har verkligen börjat leka med varann och det tycker han är så kul.
Emil har snickrar hela dagen så vi höll oss hemifrån till typ nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0