Fy tusan

Att jag blev nedsmittad med dagisbaciller!
Kände i går att det var nått på g och framåt kvällen var jag ganska risig. Var ute i skogen en sväng då och började frysa som tusan.
Inatt vaknade jag såklart med halsont och ledvärk...
Och så har det fortsatt idag. Inte roligt att vara sjuk och det enda man vill är att sova men har visst 2 barn att ta hand om... De var ganska snälla dock. Jesper är väl fortfarande liiiiite krasslig men Belle är ju frisk. Blev en del målande och legobygge. Typ det jag orkade med. Precis innan Emil kom hem somnade jag till för jag var så slut.

Fick sjukanmäla mig imorrn och hoppas att jag hinner vila upp mig till söndag.
Hade jag bara haft halsont hade jag kunnat jobba men inte med feber och ledvärk. Urs!

Nu sover barnen och Emil är i skogen. Så skönt och tyst!
Ska snart krypa upp i sängen men skulle vilja ta en varm lång dusch först. Orkar nog inte det iofs. Och det är vidrigt att gå ut duschen när man har lite feber. Brrrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0