Nytt schema

Är inne på andra veckan med ett nytt schema på jobbet. Än så länge har det funkatväldigt bra. Vi är mer effektiva än nånsin känns det som. Och jag har fått längre dagar och fått bort en jobbdag på helgen. Det tackar man ju inte nej till!
Så när jag gör helg har jag bara en dag. Tipp topp!

Vi är kvitt det mesta av förkylningarna men hostan sitter kvar hos mig och Jesper. Märks på när man anstränger sig lite. Annars börjar jag få tillbaka styrkan i kroppen, den har jag saknat!

I helgen var bjöd Jägareförbundet in till en jaktakyttedag i Åsbro. Tror typ 3 kom. Och 2 av dom var Emil och hans bror. Haha
Men det var ju bra att det inte var några köer till skyttet.
Jag sköt lite lerduvor och det gick bättre än väntat. Är så länge sen jag sköt och man behöver göra det ofta för ett bra resultat.
Fick dock inte till anläggningen så har fina blåmärken idag. Bössan vi har är inte riktigt gjord för mig.
Skulle verkligen ha tiden att skjuta mera men det är ju prioritering på tiden i det här hemmet....och sen kostar det hur mkt som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0