Snart frisk!

Urs vad sjuka vi blev!
Jag blev ju dålig för en vecka sen och hostar fortfarande. Fredag och lördag hade jag tom feber. Inte så kaxig alltså. Fick jobba söndag för vi har inga vikarier. Det var så segt! Fick sluta 3 h tidigare som tur var annars hade jag aldrig orkat!

Men nu så kan jag nästan känna vad maten smakar igen. Haha

Emil blev oxå dålig, var hemma 3 dagar. Och tack gode Gud att vi inte var lika sjuka samtidigt dör då hade jag fått gjort allt hör hemma själv.
Det är ju tydligen vetenskapligt bevisat att män mår sämre vid förkylning än kvinnor... ( Emils påpekande, inte mitt...)

Den enda som klarat sig är Belle. Hon kanske redan haft denna förkylning?!
Skönt det i varje fall.

Nu ser jag fram emot att få krafterna tillbaka och inte känna mig som ett kolli. Hatar at vara svag i kroppen!

Ska bli spännande att se ( och höra) hur trött Emil är efter jobbdagen, han lär väl lägga sig i soffan på direkten.
Men det kan han få. Jag ska ut i skogen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0