Springa eller inte?!

Är slut i kroppen. Har ont i benet. Barnen vaknade runt 8 tydligen så en del sömn har jag fått ändå.
Hade tänkt springa en sväng nu på morgonen men Emil har inte behagat gå upp än, och jag har inte väckt honom. Han var ju ute med Atlas till sent.
Får ta en sväng ikväll istället. Är för hungrig nu.
Jag springer ju helst på morgonen efter bara en kopp kaffe och så äter jag frukost efteråt. På kvällarna har jag svårare att ta mig ut.
Fast nu vet jag att jag måste! Har ju ett lopp om 1,5 månad på en mil och hittills har jag inte sprungit det i år!


Idag har vi inga andra storslagna planer. Ska åka och handla i Hallsberg och kika efter en present till en ny bebis i kompiskretsen. Vi ska hälsa på dom imorrn.

Och vet ni, i skrivande stund leker barnen med varandra på sina rum! Känns konstigt att inte behöva tjata på dom att hitta på nått. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0