Spännande saker

Nu händer det en del roliga grejer för min del! 

Vi börjar med att jag fick skjuta en älgkalv härom veckan. 6 år sen jag sköt min första älg. Det här var den andra så det var på tiden. Har väl haft en del älgar i pass under åren men har alltid väntat på det perfekta läget och till slut kom det. 
Jag är ingen som skjuter om jag tvekar det minsta. Vill hinna se vad som kommer, vara säker på kulfång och vill inte att de springer. 
Egentligen är jag nog alldeles för försiktig men jag ångrar ju hellre ett oavlossat skott än ett avlossat! 


Kan man se lyckligare ut?! 



Och igår fick jag ett oväntat möte med mina chefer. Oj, vad nervös jag blev... 
men. Det gick bra! 
Jättebra faktist. 
Nått riktigt läskigt och spännande kommer snart ta fart. 
Det kommer bli en krävande tid men ändå värdefull. Det bästa i det hela är att jag känner mig sedd. 
Nu ska jag bara se till att ta tillvara på chansen jag fått av dom! 


Annars har vi haft sjukstuga ett tag . Konstiga prickar och feber. Men det är över nu. Och Isabelle är fortfarande otroligt krävande. Jag blir matt av att bara tänka på en dag hemma med henne. Pjuh. 

Vi har hunnit med två julbord. Ett med mitt jobb på lerbäcks teater och ett med Emils jobb på olearys med bowling. Den kvällen blev lite hård. Tur vi hade bokad skjuts halv 11. Annars hade det inte slutat bra. Haha 
Ikväll ska vi på julfirande med min faster och kusiner. Blir mysigt! Alla köper varsin klapp. Detta år ska innehållet börja på P. Oj vad jag hade problem med vad jag skulle köpa men lyckades till slut. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0