Vilket eko!

Vad tomt det blivit härinne. Har hänt så mkt de senaste veckorna så jag har ingen tid. Eller lust heller. Det finns så mkt att berätta så jag vet inte vart jag ska börja helt enkelt. 
Vi har haft hosta, jag dras fortfarande med en förkylning sen 2 veckor tillbaks, men barnen är friska så det är skönt.
Jag har blivit styrelsemedlem i Jägareförbundet i askersund. ( hand om jaqt) 
Jag har varit i Stockholm på spa. Jag har varit i Stockholm på kurs i 2 dagar. Frukt och grönt drift och fördjupning. 
Jag har varit på Darin med mina tjejer. 

Spat var bra, var på yasuragi med jobbet. Härligt ställe om än lite stort. Men en trevlig helg med kollegorna och väldigt god mat. Det lilla jag kände med min täppta näsa... 
Kursen var oxå bra, mkt att lära sig och mkt att fundera på inför framtiden. 
Darin var bättre än jag väntat. Är väl inget fan egentligen men får medge att han är en jävel på att sjunga. Det bästa var att umgås med vännerna och återigen äta god mat! 

I helgen var jag ledig och tog igen förlorad tid med barn ( och make) . Vi åkte allihop till badhuset i Kumla en stund och hade en riktig familjedag. 
Det vet jag inte när vi hade senast. 
Och den här gången vågade Jesper röra sig i vattnet. Haha 
Han har alltid varit reserverad mot nya saker men nu åkte han tom rutchbana. 
Belle däremot åkte den där rutchbanan på alla sätt som gick! Hon är mkt mer vågad och äventyrslysten än sin bror. 
Det brukar vara hon som går först om man säger så, sen när han ser att hon kan då kommer han efter. 

Det har blivit väldigt mkt jobb på sistone men jag klagar inte. Gillar ju jobbet, tar åt mig de extra dagar jag kan. Det enda är väl att jag varit så trött i och med förkylningen men har varit för frisk för att vara hemma. 
Och när jobbet fortsätter här hemma finns det inte mkt tid till återhämtning. 

Allt som allt, köriga veckor med bra innehåll! 



Kommentarer
Postat av: Lin

Ja, dagarna går så himla fort så man knappt själv hänger med, oxå ska man hinna med bloggen ovanpå det! 😝
Men kul att "höra" av dig! Kram

2016-02-23 @ 09:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0