Intensiv vecka framöver

Om några veckor åker vi på spa i Stockholm med jobbet. Ska bli så roligt! 
Kommer komma hem söndag kväll för att sen åka tillbaka till Stockholm på måndag kvällen för att gå på fruktkurs tis-ons. Ser fram emot det lika mkt. 
Det slutar inte där heller. På lördagen ska mina tjejer och jag gå ut och käka och titta ( lyssna ) på Darin. 
Vilken jetset vecka! 

Behöver jag säga att jag är taggad?! 
Nu hoppas jag innerligt att inget rasar dessa planer i form av sjukdomar. Min största fasa! 
Det hade ju vart lite bättre om dessa grejer var utspridda över våren iofs men nu blev det inte så. Svårt att flytta på datumen för min skull.... Haha 

Fortsätter denna tråkhelg med att steka köttbullar. Har i varje fall fått gå ut en sväng med Atlas i det kalla vädret. Jag tycker det är för kallt! Men att gå går ju bra, blev tom svettig. Måtte det bli varmare till nästa helg så man kan jaga. Snart är säsongen slut ju. Och jag har fasen inte skjutit mer än en bock. Så jäkla trög säsong. Både för mig och maken. Och vi behöver kött i frysen nu! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0