Det är inte sant!

Gick upp halv 5. Drog upp Jesper vid 5 och klädde på honom, satte emla plåster i armvecken och sen drog vi. 
När vi nästan är framme i Lindesberg hör jag att han hostar till, vänder mig om och ser att han kräks. 
Stannar och letar i bilen efter papper och påsar. Inga extrakläder har jag med heller. 
Fortsätter sen resan till lasarettet övertygad om att han är åksjuk. Kommer in och vi får byta om till sjukhusrock. Sen börjar han må illa igen. Talar ju såklart om för sköterskan vad som hänt och hon tycker vi ska avvakta lite. Sen kräks han igen samtidigt som narkosläkaren kommer in. 
Då säger han att det inte går att söva om han kräks igen. 
Så vi fick byta om igen och åka hemåt. Fick en kopp kaffe å macka innan för det tyckte dom jag skulle ta. En lååång tripp för en fika... 

Kan vara magsjuka han fått. Gick på dagis förra veckan men inget hade hänt denna. Ringde direkt å frågade... 
Det återstår att se om nån annan blir sjuk. 
Hämtade Belle på hemvägen ifall magsjuka skulle vara fallet. Bäst så. 

Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Är lite lättad men samtidigt hade jag vela haft det gjort. Så typiskt! 
Vad är oddsen att han får magsjuka en halvtimma innan operation? Eller var det tur? Tänk om han kräkts när han blivit sövd... Urs. 

Kommentarer
Postat av: Lin

Åh, förstår precis din känsla! Det där hände ju oss med Lukas också! Fast han kräktes visserligen inte, men narkosläkaren tyckte Lukas hade för mycket hosta och snuva... Så vi fick oxå köra hem igen efter att ha gått upp typ halv fem och kört 8 mil i höststorm...

Luften går liksom ur en...
Nya tag! Han får säkert en ny tid snart och då får vi hoppas han får vara frisk!

Svar: Ja just de. Det är ju bra att de inte tar några risker när det kommer till ens barn såklart.
Ja hoppas det inte dröjer för länge, väntetiden är galen här!
enmagetill.blogg.se

2016-06-16 @ 17:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0