En vinnare

Nyss slängt i mig kex med brieost och fikonmarmelad. Till det ett glas vin. Så gott! Längtat efter den här stunden sen igår typ. Haha 

Jobbat heeeela långa dagen igår och idag så nu är jag mör. 
Och direkt efter jobbet igår for jag till skogaholm där vi hade en jaqt-träff. Där skulle det utses 2016 års jaqtinna. Vi gick tipspromenad, sköt med 22:a på olika stationer med rörliga mål och sen fick vi ha lite skottplatsundersökning . Man fick poäng på alla grejer och när allting var klart hade vi en vinnare. Och det blev jag! 
Så himla glad blev jag! 
Det jag vann på var nog första skyttet, där fick jag in 3 5:or. Och så var jag den ända som fick poäng på en skyttestation. 
Vilken boozt för självförtroendet! 

Fick en fin buckla som jag ska hitta ett bra ställe till. 


Imorrn är jag ledig. Men vi är inte helt lediga då barnen ska till dagis en stund på fest. Åker då in en snabbis till askersund och fixar lite till kalaset på söndag. Det är visst nån som blir 3 på måndag. ( wtf!) 
Jesper vill ge Belle en plånbok så det måste jag ordna. 
På em är det tandläkartid för Belle oxå. Mkt åka på en ledig dag.. 

Jag är just nu Gräsänka då Emil är i fjällen å fiskar. Eller har har nog i skrivande stund inte kommit fram än. Han lovade att ringa när de var framme. 
Tycker det är ganska skönt att få lite egentid. Även om jag är med barnen. Det är nog bra för honom oxå att få lite fritid. Jag får ju min när jag drar till Skåne. 

Nu ska jag nog ta lite mer kex.. 





Kommentarer
Postat av: Lin

Mums med brie och vin! Och egentid!!! 😃

Grattis till vinsten!

2016-06-29 @ 09:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0