Nervös

Är nervös inför imorrn. Vet inte hur jag kommer reagera när de ska söva honom. Själva operationen är jag inte så nervös över, detta görs ju väldigt ofta. Men innan och efter... 
Ska upp med tuppen. Måste nog åka innan halv 6. Pjuh. 
Och jag är dödstrött. Det bränner i mina ögon. Sov knappt nått inatt. Har nog varit lite för stressad senaste veckorna och det tar ut sin rätt. 
Vi har så dåligt med personal att en får skjuta på sin semester nästa vecka. Och då har vi verkligen försökt få till schemat men det sket sig. 
Nu är det bara att hoppas att ingen går och blir sjuk eller skadar sig. Då är det kört. 
Folk får komma sjuka till jobbet, allt utom magsjuka då... ☺️ 

Nu ska jag duscha, sen äta choklad och dricka ett glas vin så jag somnar. 
Var verkligen trött igår kväll oxå men det gick inte att sova för det. Så ett glas vin kommer nog knocka ut mig ordentligt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0