Tjejklassikern

Shit. Vad har jag gjort?! 
Nyss vart hos min faster och anmält oss till 2 av 4 lopp i Tjejklassikern. 
Det har måste ju ge mig motivation till att träna! Haha 
Börjar med Lidingö och sen blir det skidor. Anmälningarna till de andra loppen kan man inte göra än tyvär. 
Löpningen borde jag klara hyfsat. Om jag bara sätter fart med träning. Skidorna får vi väl se... Tävlade ju visserligen när jag var liten så en del av mig hoppas ju att det sitter kvar.... 

Set blir en utmaning hur som helat och jag tror det är precis det jag behöver! 
Heja oss! 


Btw. Med sjuklingen har det inte hänt så mkt mer. Men jag ropar inte hej än. Litar inte ett dugg på sjukdomsbilder längre utan vi väntar tills imorrn bitti och ser hur familjen mår. 
Är allt bra så blir det dagis och jobb för oss båda. Om inte så jobbar jag och Emil är hemma som det ändå var planerat om operationen hade blivit av. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0