Uppe med tuppen

Eller säkert innan! 
Belle vaknar ohyggligt tidigt numera. Runt 5 varje dag nu. Då är det ju ingen idé att försöka få henne att somna om. 
Längtar faktist efter den där timmen imorrn.... 

En mindre förkylning har hälsat på hos henne så jag vet inte om den hjälper henne upp på morgonen men tack och lov att magsjukan fortfarande håller sig borta. 

Har jobbat 6 dagar i sträck men är nu ledig i 3! Ska bli skönt. 
Idag är vi nog hemma och grejar på fm och ikväll ska vi äta påskmat hos svärföräldrarna. 
Imorrn åker vi till svennevad till min mormor och äter lunch. Det ser jag fram emot. Har inte träffat mormor på länge nu. 

Ska försöka göra en tårta tills dess. Mamma bakade botten när jag hotade att köpa botten, har inte tid att baka ju... 
Men lägger ihop den idag och dekorerar imorrn bitti. Har en bild i huvet hur den ska se ut. Om resultatet blir vad jag tänkt återstår att se. Förmodligen inte. Haha 

Barnen fick gå på äggjakt med pappa igår när jag jobbade. Hade lagt ut ledtrådar i huset som de fick leta på för att till sist hitta äggen i tvättmaskinen. 
Undrar bara vart mitt påskägg är?! Haren hade inget till mig tydligen! 😁 

Nu väntar frukost. Äggen kokar för fullt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0