Update

- fyllt år, no big deal. Fikade hos mor igår med syskon och alla barn. Fick en kikare av Emil som jag önskat. Perfa.
- köpt en ny bössa. Lite spontant men kände att den skulle va bra att ha!
- jobbar, jobbar, jobbar.
- förkylningar avlöser varann.
- har haft otroligt krävande barn. Eller snarare ett barn. Tyrannen Belle. Trots som heter duga. Vi får vara stenhårda och jag känner mig som världens sämsta morsa.
- jagat så fort det gått. Min tillflykt. Då får man andas och behöver inte säga ( skrika?) nej hela dagarna... Själen får ro.


Har nått annat spännande hänt? Nope.
Har verkligen känt mig nere. Vaknat på morgonen och bara känt för att ligga i sängen hela dagen. Jobbet har inte lockat heller , jag som brukade längta dit. Men det är tufft nu.
Det vänder nog snart för idag har jag faktist orkat städa! Haha
Dammat och bytt sängkläder tom. Alltid nått!

Ikväll väntar kvällspass och jag gissar att jag kommer vara trött som as. Gillar inte denna omställning på dygnen. Måste vi hålla på med det?!

Har i varje fall 2 roliga saker inbokade framöver. Pysselkväll med tjejerna ( som jag inte sett på år och dar, My bad!) och sen julbord med Emils jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0